"למה את לוקחת כל-כך מעט?" תמחור #1
הלכתי לספרית שהמליצו לי עליה, לוקחת 150 ש"ח לתספורת. התאפקתי מאד אבל אחרי עשרים דקות של שיחה נפלט לי: "למה את לוקחת כל כך מעט?" העמקנו בשיחה על כסף ורגשות וכמה זה קשה להעלות מחיר ללקוחות וותיקות, נתתי מקום לחששות שלה. אחרי שנה באתי שוב להסתפר (כן זה לא דבר שאני עושה הרבה...) וכשזיהתה אותי אמרה לי:" אה, בזכותך העליתי מחירים!" שילמתי יותר כסף כמו גדולה ותהיתי אם זה משמח אותי או בעצם פחות, אבל עדיין המחיר הרגיש ממש הוגן ומתאים. עוד חוויה: הלכתי לעיסוי אצל מעסה מומלץ, נותן מכל הלב והידיים עיסוי...