top of page

האם עצמאים חייבים לייצר תוכן?

אני עצמאית, זה נכון. אבל למה שאייצר תוכן? כאילו שאין לי מספיק עבודה...

עסקים שמספקים מוצר פיזי, באמת לא צריכים לייצר תוכן מעבר לתיאור המוצר, ולסיפור שנלווה אליו. אבל עסקים שנותנים שירותים, כמו טיפול, חינוך, סדנאות, ייעוץ – צריכים גם צריכים. ולמה זה ככה? פשוט מאד. האינטרס שלכם הוא ששמכם יעבור מפה לאוזן. עם הזמן ועם הניסיון, יותר ויותר לקוחות שלכם ידברו עליכם. כשזה יקרה אתם תרצו שיבדקו עליכם, יגששו ויחקרו; תרצו שלקוח פוטנציאלי שמתקשר אליכם כבר יתרשם מהסגנון ומהאישיות שלכם, וגם מהידע הייחודי שלכם וממה שאתם עושים.

מה לעשות, נותני שירותים מהסוג שציינתי כאן למעלה, לעולם לא יוכלו לתאר את עשייתם רק במילה אחת או שתיים. כדי לדייק את הקהל ולמקד את הפניות על ידי מוניטין שמשדר אתכם בצורה עמוקה, חשוב שתתארו, תסבירו, תדגימו, ותמחישו את הייחודיות שלכם דרך תוכן.

תוכן יכול להיות טקסטואלי; מאמרים, פוסטים, בלוגים, טורים וכן הלאה. אבל אם אתם לא האנשים האלה, לשמחתכם תוכלו היום להנגיש תוכן באינספור דרכים ומדיות: סרטון, פודקאסט, רילס, סטורי, ויז'ואל, כל דבר שיעביר לנו, הקהל, יותר מאשר מהו השירות ומה המחיר.

יש לכם כבר לקוחות שבאים אליכם? נפלא! מותר לכם להסתפק בזה ולקוות שהתנועה הזו תמשיך לנצח בלי שתצטרכו לצאת לאור יותר מדי. אבל בהנחה ותמיד יהיה גל ומתישהו הוא ירגע, אתם רוצים לצאת לאור, להראות את עצמכם, ולאפשר ללקוחות פוטנציאליים שעדיין לא מכירים אתכם להתרשם מכם עוד לפני שיחת המכירה.

בהצלחה!

bottom of page