להעיז לכתוב בפייסבוק
- Sharon Cohen Bar

- 4 באוק׳ 2022
- זמן קריאה 2 דקות
עודכן: 4 באוק׳ 2024
"הדבר היחיד שעוצר אותי הוא אני לא מסוגלת לכתוב פוסטים, זה הדבר היחיד שעוצר אותי מלשווק את עצמי".
אני לא יכולה לספור כמה פעמים אמרו לי את זה, ובמיוחד נשים (וגברים) שמטפלות או נותנות שירות שהוא יותר אישי, ריגשי ונפשי.
נכון, אתם רוצים שיכירו אתכם בזכות מי שאתם, שיבואו אליכם מפה לאוזן, שיבינו את האיכות והייחודיות שלכם, קשה להעביר את כל זה בפייסבוק ולפעמים זה אפילו מרגיש צבוע!
האמת המרה היא שבשביל לקוחות צריך לשווק, ולמרות הגעגוע לאותם ימים ששיווק היה דף A4 עם פתקיות תלישות, היום השיווק קורה(בעיקר) ברשתות החברתיות.
זה לא אומר שפייסבוק הוא הדרך היחידה, יש לכם מגוון ערוצי שיווק ורק צריך למקד ולבחור - אני אעשה פוסט נפרד על ערוצי השיווק האפשריים.

אז בא לי לספר לכם איך אפשר לטבול במים הקרים האלה של כתיבה בפייסבוק. בסוף זה רק תרגול, כמו כל דבר אחר. כבר היו לי לקוחות שלא העזו לכתוב והיום אני קוראת עוד ועוד פוסטים מדהימים שלהם, שמעבירים בדיוק מי הם ומה הם.
להעיז לכתוב פוסטים בכמה צעדים פשוטים:
1. הקלישאה של הקלישאות - פשוט, להתחיל.
לעצמכם, בלי, לפרסם. בלי למחוק, פשוט לבחור כותרת להתחיל ממנה, לכתוב בכתיבה אסוציאטיבית ושמור במגירה עד יעבור זעם.
2. למצוא בפייסבוק פרסונות שאתם אוהבות את הכתיבה שלהן:
לקרוא ולסמן לכן, מה אתן אוהבות בכתיבה שלהן, למה זה נעים לכן (ולא מביך, מרגיז או מקטין) ולתרגל כתיבה בסגנון שלהם.
3. לשלוח טיוטה לחברה קרובה, לבקש פידבק וגם חיזוקים
לשאול: נראה לך שאפשר לפרסם את זה??? לתת ל"כן" לחלחל אליכם, ללחוץ Post, ולהלל/לקלס את החברה היועצת בהתאמה לתגובות.
4. לבחור תמונה מעניינת שלכן מהעבר, ולכתוב על התמונה:
מה הסיפור, איפה זה היה - ולקשר את זה למה שרציתם להגיד לעוקבים שלכם.
נכון שיש כותבי תוכן, אפשר לשלם למישהו שיעשה עבורכם את העבודה.
אני מאמינה שלעסק הקטן זו עלולה להיות הוצאה מיותרת וכבדה, שלא מעבירה את האישיות והסגנון הייחודי לכם. כדי שלקוחות יבואו, הם צריכות להימשך אליך מאיזו שהיא סיבה! אז תני להן להכיר אותך ותהיי נ ד י ב ה !




